O NAS

Hear You to studio komunikacji stworzone przez ekspertów od lat związanych z branżą PR.

Nasi konsultanci doświadczenia zbierali pracując w działach komunikacji i marketingu największych, światowych firm oraz dla międzynarodowych, sieciowych  agencji komunikacji. Na koncie mamy realizację projektów komunikacyjnych dla firm z wielu branż, m.in.:

  • Zebra Technologies,
    Huawei, Nokia,

    Samsung, Microsoft 

  • Philips, Beko

  • Mosso,
    McCormick

  • Macmillan Education,
    HBO, Polska Izba Książki

  • Orange,
    Huawei,
    Nokia

  • Hilti

  • CEDC (Soplica)

O NAS

Hear You to studio komunikacji stworzone przez ekspertów od lat związanych z branżą PR.
Nasi konsultanci doświadczenia zbierali pracując w działach komunikacji i marketingu największych, światowych firm oraz dla międzynarodowych, sieciowych  agencji komunikacji. Na koncie mamy realizację projektów komunikacyjnych dla firm z wielu branż, m.in.:

  • Zebra Technologies, Huawei, Nokia,
    Samsung, Microsoft 

  • Philips, Beko

  • Mosso,
    McCormick

  • Macmillan Education,
    HBO, Polska Izba Książki

  • Orange,
    Huawei,
    Nokia

  • Hilti

  • CEDC (Soplica)

Poznaj zespół Hear You.

pop1

Małgorzata Sierpińska

Prezes

Specjalizuje się w komunikacji dla międzynarodowych marek, adaptując globalne strategie do potrzeb i realiów rynku polskiego. Pracuje przede wszystkim dla konkretnych efektów biznesowych, nie dla nagród, choć na koncie ma ich sporo (Złote Spinacze, Sabre Awards EMEA, Digital Communications Award). Doradzała w zakresie komunikacji liderom największych firm, dbając o ich wizerunek branżowych ekspertów oraz realizowała strategie komunikacyjne dla czołowych marek. Doceniana za skuteczność, ale też za umiejętność pracy na projektach o napiętych harmonogramach. Obecnie doświadczenia te przenosi na projekty realizowane dla klientów Hear You.

 

pop2

Robert Sierpiński

Senior Consultant

Dzięki wieloletniej pracy dla globalnych marek, doskonale rozumie potrzeby i perspektywę biznesu. Specjalizuje się w komunikacji B2B. Ceniony za to, że najtrudniejsze produkty i usługi potrafi opisać w sposób lekki i zrozumiały dla odbiorców i inwestorów. W swojej pracy skupia się na konkretnych działaniach, które mogą przynieść wymierne efekty dla klientów Hear You.