O NAS
Hear You to studio komunikacji stworzone przez ekspertów od lat związanych z branżą PR.
Nasi konsultanci doświadczenia zbierali pracując w działach komunikacji i marketingu największych, światowych firm oraz dla międzynarodowych, sieciowych agencji komunikacji. Na koncie mamy realizację projektów komunikacyjnych dla firm z wielu branż, m.in.:
Zebra Technologies,
Huawei, Nokia,
Samsung, MicrosoftPhilips, Beko
Mosso,
McCormickMacmillan Education,
HBO, Polska Izba KsiążkiOrange,
Huawei,
NokiaHilti
CEDC (Soplica)
O NAS
Hear You to studio komunikacji stworzone przez ekspertów od lat związanych z branżą PR.
Nasi konsultanci doświadczenia zbierali pracując w działach komunikacji i marketingu największych, światowych firm oraz dla międzynarodowych, sieciowych agencji komunikacji. Na koncie mamy realizację projektów komunikacyjnych dla firm z wielu branż, m.in.:
Zebra Technologies, Huawei, Nokia,
Samsung, MicrosoftPhilips, Beko
Mosso,
McCormickMacmillan Education,
HBO, Polska Izba KsiążkiOrange,
Huawei,
NokiaHilti
CEDC (Soplica)
Poznaj zespół Hear You.

Małgorzata Sierpińska
Prezes
Specjalizuje się w komunikacji dla międzynarodowych marek, adaptując globalne strategie do potrzeb i realiów rynku polskiego. Pracuje przede wszystkim dla konkretnych efektów biznesowych, nie dla nagród, choć na koncie ma ich sporo (Złote Spinacze, Sabre Awards EMEA, Digital Communications Award). Doradzała w zakresie komunikacji liderom największych firm, dbając o ich wizerunek branżowych ekspertów oraz realizowała strategie komunikacyjne dla czołowych marek. Doceniana za skuteczność, ale też za umiejętność pracy na projektach o napiętych harmonogramach. Obecnie doświadczenia te przenosi na projekty realizowane dla klientów Hear You.

Robert Sierpiński
Senior Consultant
Dzięki wieloletniej pracy dla globalnych marek, doskonale rozumie potrzeby i perspektywę biznesu. Specjalizuje się w komunikacji B2B. Ceniony za to, że najtrudniejsze produkty i usługi potrafi opisać w sposób lekki i zrozumiały dla odbiorców i inwestorów. W swojej pracy skupia się na konkretnych działaniach, które mogą przynieść wymierne efekty dla klientów Hear You.